Kontakt
Använd formuläret nedan för att få de kontaktuppgifter som är relevanta för din bokning. All personlig information som delas med oss kommer uteslutande att användas för att tillhandahålla de produkter och tjänster du har begärt från oss. Se vår integritetspolicy för mer information.
Steg 1 - Välj från ett av följande alternativ:
Steg 2 - Ange bokningsnummer och e-post som använts vid bokningstillfället Steg 2 - Ange den e-postadress som använts vid bokningstillfället Steg 2 - Din förfrågan Steg 2 - Ange ditt bokningsnummer och e-post som använts för din bokning Steg 2 - Jag vill inte längre få nyhetsbrevet Steg 2 - Ange bokningsnummer och e-post som använts vid bokningstillfället Steg 2 - Din förfrågan Steg 2 - Vänligen välj en show
(Detta hittar du i din bokningsbekräftelse - Jag har inte min bokningsbekräftelse)
(Detta hittar du i din bokningsbekräftelse - Jag har inte min bokningsbekräftelse)
Steg 3 - Din förfrågan
Hur avbokar jag min bokning?
- Klicka på knappen "Avboka min bokning nu"
- Din bokning avbokas omedelbart
- Vi skickar en kupong direkt till din e-postadress
- Lös in din kupong för att göra en ny bokning
Hur ändrar jag min bokning?
Om du vill ändra den här bokningen måste du först avboka den.
- Klicka på knappen "Avboka min bokning nu"
- Din bokning avbokas omedelbart
- Vi skickar en kupong direkt till din e-postadress
- Lös in din kupong för att göra en ny bokning
Vanliga frågor om biljettskydd (Ticket Protection)
Kan jag lösa in biljettskyddet för endast en del av min beställning?
Biljettskyddet gäller för hela din bokning och kan inte användas för att avboka enskilda biljetter inom en beställning. Om du väljer att lösa in biljettskyddet avbokas hela din beställning, inte bara utvalda platser.
När din bokning har avbokats får du ett e-postmeddelande med en kreditkupong som täcker det totala köpeskillingen för dina biljetter. Denna kupong kan användas för framtida bokningar.
Kan jag återställa min beställning efter att jag har löst in biljettskyddet?
Att lösa in biljettskyddet resulterar i att din beställning avbokas helt och vi kan inte återställa det när processen är klar. Dina biljetter kommer inte längre att vara giltiga och denna avbokning är slutgiltig.
Om du vill köpa nya biljetter kan du göra det genom att använda kupongkoden du fick via e-post. Välj bara "Jag har en kupong" i kassan, ange din kod och slutför din bokning. Tillgänglighet garanteras inte, så vi uppmuntrar dig att boka snabbt för att säkra dina önskade platser.
Måste jag använda min kupong för samma show?
Biljettskyddskuponger kan användas för alla shower som finns tillgängliga på vår webbplats och är giltiga i 12 månader från utfärdandedatum. Det betyder att du har gott om tid att hitta den perfekta föreställningen.
Om du har en specifik produktion i åtanke kan du behålla din kupong tills biljetterna blir tillgängliga. När du är redo att boka anger du bara din kupongkod i kassan genom att välja "Jag har en kupong" så tillämpas värdet på ditt köp.
Vad händer om jag inte använder hela kupongbeloppet?
Om du har löst in en biljettskyddskupong men fortfarande har kredit kvar kan du använda det återstående saldot för framtida bokningar på vår webbplats. Din kupong förblir giltig tills hela beloppet är förbrukat, så det finns ingen risk att förlora någon tillgänglig kredit.
Detta säkerställer att du får hela värdet av din kupong, vilket ger dig flexibiliteten att boka din nästa teaterupplevelse i din egen takt.
Artikel | Platser | Leverans |
---|
Artikel | Platser | Leverans |
---|